Почетна / Акредитовани програми / Како оцењивањем унапредити учење?
Каталошки број - 569
Назив програма - Како оцењивањем унапредити учење?
Начин извођења - непосредно
Институција - Центар за стручно усавршавање Крушевац, Балканска 63/V, 037445735, info@csu.edu.rs
Контакт - Ирена Терзић, 648355596, irena.terzic@csu.edu.rs
Аутор - Александра Милетић, , Економско-трговинска школа Крушевац; Слађана Ђорђевић, , Економско-трговинска школа Крушевац; Слађана Капларевић, , Економско-трговинска школа Крушевац;
Реализатор - Александра Милетић, , Економско-трговинска школа Крушевац; Слађана Капларевић, , Економско-трговинска школа Крушевац;
Област програма - општа питања наставе
Назив компетенције - К2,К23
Приоритетна област - Јачање компетенција за процењивање остварености образовног-васпитног рада и постигнућа ученика (праћење напредовања ученика, самовредновање, формативно оцењивање, вршњачко оцењивање)
Назив циљне групе - наставник предметне наставе – гимназија
Општи циљ - Унапређивање компетенција наставника да вредновање постигнућа ученика буде у функцији даљег учења.
Специфични стил - - Оснаживање наставника да формативно и сумативно оцењују у складу са прописима - Унапређивање компетенција наставника за креирање и примену јасних критеријума вредновања - Оснаживање наставника да оцењивање буде у већој мери информативно и инструктивно -Јачање компетенција наставника за креирање и примену инструмената и техника за формативно и сумативно вредновање постигнућа ученика
Очекивани исход - По завршетку обуке очекује се да ће учесници бити оспособљени за: - креирање јасних критеријума оцењивања; - примена критеријума вредновања; - креирање инструмената и техника за праћење постигнућа ученика - примена техника и инструмената у формативном и сумативном оцењивању које ће бити у функцији даљег учења
Теме каталог - Значај оцењивања; Какво оцењивање треба да буде?; Креирање и примена критеријума за оцењивање ученика; Креирање инструмената за праћење и вредновање остварености исхода; Примена инструмената за формативно и сумативно оцењивање; 6. Евалуација
Учесници - 30
Трајање - дана: 1
Бодови - 8