Почетна / Акредитовани програми / Изазови у мотивисању ученика за учење
Каталошки број - 538
Назив програма - Изазови у мотивисању ученика за учење
Начин извођења - непосредно
Институција - Центар за стручно усавршавање Крушевац, Балканска 63/V, 037445735, info@csu.edu.rs
Контакт - Ирена Терзић, 648355596, irena.terzic@csu.edu.rs
Аутор - Светлана Алексић, , Музичка школа „Стеван Христић“ Крушевац; Снежана Рајковић, , ОШ „Вук Караџић“ Крушевац; Јелица Димић, , Медицинска школа, Крушевац;
Реализатор - Светлана Алексић, , Музичка школа „Стеван Христић“ Крушевац; Снежана Рајковић, , ОШ „Вук Караџић“ Крушевац; Јелица Димић, , Медицинска школа, Крушевац; Бранислав Рајковић, , ОШ „Вук Караџић“ Крушевац;
Област програма - општа питања наставе
Назив компетенције - К3,К17,К23
Приоритетна област - Унапређивање стручних - предметно методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању
Назив циљне групе - наставник разредне наставе
Општи циљ - Унапређење компетенција наставника, стручних сарадника, директора за планирање, примену, праћење и вредновање различитих мотивационих стратегија у односу на различите мотивационе профиле ученика и различите моделе реализације наставе.
Специфични стил - Проширивање знања о основним поставкама савремених теорија мотивације за учење. Оснаживање за планирање и примену различитих мотивационих стратегија у односу на различите мотивационе профиле ученика и различите моделе реализације наставе. Праћење и вредновање ефеката примењених мотивационих стратегија у различитим моделима реализације наставе.
Очекивани исход - По завршетку обуке очекује се да ће учесници проширити знања о новим схватањима мотивације, да ће бити оспособљени да планирају и примењују различите мотивационе стратегије у односу на различите мотивационе профиле ученика и моделе реализације наставе, да прате и вреднују ефекте примењених мотивационих стратегија у различитим моделима реализације наставе.
Теме каталог - Отварање и добродошлица; Основне поставке савремених теорија мотивације за учење; Однос мотивационих стратегија, мотивационих профила ученика и модела реализације наставе; Израда припреме/ сценариа за час/активност; Праћења и вредновања примене мотивационих стратегија у различитим моделима реализације наставе; Затварање и евалуација семинара
Учесници - 30
Трајање - дана: 1
Бодови - 8