14.-15.05.2011. Komunikacija u vaspitanju

Kat. br. 499

Obavezan

Autor(i): Đurđevka Kasagić i Dragana Bjelić

Podržava(ju): Centar za primenjenu psihologiju i Društvo psihologa Srbije

Koordinator(i): Đurđevka Kasagić; tel: 064/183-01-10 i Maja Petrović, Centar za primenjenu psihologiju, Đušina 7/III, 11000 Beograd; tel. 011/323-29-61, 063/605-980; faks: 011/323-96-85;

e-mail: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. ; Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

Realizator(i): Đurđevka Kasagić i Maja Kasagić

Teme: 1. Uvod – Teorijski okvir i razlozi za program komunikacije u vaspitno obrazovnim ustanovama;

2. Od teorije ka praksi–operacionalizacija teorijskih postavki iz prethodnog dela u svetlu konkretne prakse; Komunikacija i socijalna interakcija u vaspitanju; uloge i odgovornosti odraslih u tome sa praktičnim implikacijama; Pretpostavke uspešne komunikacije: učesnici, informacije, poruke, uslovi, pravila I praktične implikacije; Šta čini komunikacijsko polje razvoja, odrastanja i vaspitanja dece u vaspitno obrazovnim ustanovama: deca i odrasli sa određenim ponašanjem, potrebama, osećanjima, mislima, interakcija I komunikacija učesnika u vaspitanju dece i mladih; atmosfera, prostor, programi, resursi, etos ...; Uloge i odgovornosti odraslih u interakciji i komunikaciji sa decom; Koja su sredstva izražavanja: verbalna I neverbalnaemocije učestvuju u komunikaciji: priroda, vrste ispoljavanja, posledice po razvoj dece sa praktičnim implikacijam; Motivi u komunikaciji: priroda, vrste, značaj i mehanizmi funkcionisanja; Konflikti u komunikaciji i upravljanje, praktične implikacije; Šta znači efikasna

komunikacija i kako je učiniti optimalnom; Predlozi za definisanje programa, njegova primena i evaluacija; Lični i profesionalni potencijal: svest o sebi, svojim ličnim i komunikacjskim potencijalima

Ciljna grupa: vaspitači, medicinske sestre, učitelji, nastavnici, profesori, stručni

saradnici u predškolskom ustanovama, osnovnim i srednjim školama

Trajanje: dva dana (16 sati)

Dodatne informacije